Stefana Pintilie

     Despre realitate   

13 octombrie 2008

Ardoarea pelerinilor aflaţi la Sfânta Parascheva este demnă de admirat

Preoţi, călugări, oameni din toate categoriile sociale, vîrstnici, tineri, copii mici, ravnă şi mireasmă de busuioc. Acestea sînt o parte dintre lucrurile care se pot remarca la Sfântul Locaş.
„ Am venit să mă rog. Anul trecut am avut piciorul rupt şi n-am putut să vin. Mă rugam zi de zi la Dumnezeu şi ziceam: << Doamne, ajută-mă măcar să mă văd ducându-mă la Cuvioasa mea de la Iaşi >>.La două săptămâni m-am dat jos din pat şi am început să merg”, povesteşte cu lacrimi în ochi o femeie din Neamţ.
Credincioşii sînt emoţionaţi puternic pentru că de fiecare dată când au venit şi au avut cerut ajutor Sfintei, „raspunsul” nu a întârziat să apară. Cu toate că aşteptarea este foarte mare din cauza numărului mare de pelerini, ei dau dovadă de o dragoste „ înflăcărată”.
„ Nu am apucat să intru, stau la sfârşit,mâine seara aş vrea să o ating.Am avut şi dureri cumplite de cap,iar de când am atins Sfintele Moaşte nu am mai avut nimic,nimic”, mărturiseşte aceeaşi femeie foarte emoţionată.

Niciun comentariu: