Stefana Pintilie

     Despre realitate   

13 decembrie 2008

O dorinta de Craciun

Ninge... e atat de frumos! Stau, privesc si ma gandesc la Pomul de Craciun! Cred, si repet "cred" ca va fi foarte frumos de Sarbatori. Asta depinde de un singur lucru: daca te voi mai avea langa mine. Am o sg dorinta pe care o voi pune sub pom: vreau sa fie bine, vreau sa stiu ffff sigur ce vreau de la noi... vreau sa fi tu minunea mea dar cand te porti mai neplacut cu mine... nu te mai vreau. :(( Nu stiu, nu stiu nu stiu ce vreau iar tu nu vrei sa ma ajuti, sa imi arati cat de mult insemn pt tine in viata ta. Stii ce ma enerveaza cel mai tare? Uneori,am impresia ca ma iubesti enooorm enorm dar numai ca nu sti cum sa imi arati. Asa sa fie?! :-??

Un comentariu:

Costel Sava spunea...

vezi ca ai mancat un "i" -->> " vreau sa fi* tu "<<--