Stefana Pintilie

     Despre realitate   

26 mai 2008

Daca iubesti, rabda


Poate intr- o zi iti vei dori sa ma vezi zambind ca in prima zi si atunci te vei gandi numai la mine. De ce nu exista dragoste fara sentimente de ura, de dusmanie?! De ce nu poate fi iubirea sincera? M- am saturat de viata asta atat de dura si rece cu mine. Da- ti- mi un ciocan sa imi drept comportamentul, nu mai rezist. Sunt orgolioasa, sunt incapatanata, sunt ca vremea, azi iubesc, maine urasc, poimine plang...parca nu as avea alta treaba. Dar nu reusesc sa ma desprind de toate astea, ma prinde teama si incep sa te strig. Degeaba...nu esti langa mine, bratele tale nu ma pot incalzi. Universul vrea sa ma sting...dar cu toate astea iti multumesc ca ma iubesti atat de mult, ma accepti asa cum sunt si ca ai atata rabdare.Acum realizez cat de mare este acest cuvant, RABDARE.Insa, mi- e dor sa rupi tacerea.Hai!!! Stiu ca poti face acest lucru...Si eu astept

Niciun comentariu: